piątek, 22 grudnia 2017

Teatr Ognia Nam-Tara i krotki spacer po mieście

który skończył się w pączkarni.A!A!A! I nie załatwiwszy wszystkiego z pachnącymi,jeszcze ciepłymi pączkami potruchtaliśmy do domu;). A szłam na pocztę i w miasto by kupić kilka bardzo niedrogich prezentów bo świętowanie zaczynamy już jutro i trochę nam się pozmieniała kolejność.

Centrum miasta pięknie przyozdobione,światełek masa,muzyka gra,lodowisko na wolnym powietrzu pod urzędem miasta pełne maluchów,miło acz śnieg co to spadł łaskawie w południe już zaczął się topić,szkoda....
Pod główną choinka (która sama gra muzykę ;)))) Ustawił się namiot a w nim cud śnieżynka z mikrofonem zwoływała widzów.No to przystanęliśmy a co ;).
Dwa elfy i Mikołaj tancowali z ognistymi pojkami,pałkami i łancuchem świetlnym.
Nagłośnienie do bani ale wiadomo teren,do tego mocniej zaczęło kropić z nieba,i wiał nieprzyjemny wiatr.Mieli ciężkie warunki i nie za każdym razem parafina się chciała palić (chociaż tu Młoda zna temat i rzekła że mieli słabą,bo ona macha nieźle ognistymi pojkami)
Występ nie był długi ale podobał się wszystkim.Biedne elfy ręce im grabiały gorzej niż mnie zapewne podczas tego machania bo ja tylko telefon trzymałam.

-----TEATR OGNIA -------


A na koniec przy pączkarni AUTOBUS MIKOŁAJKOWY:)))))

8 komentarzy:

  1. Spokojnych, zdrowych Świąt dla Was wszystkich, podrośniętych dzieci, Mamy, X-mena i dla Ciebie, Tüv. Niech to będą dobre dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję.Niech ten rok się kończy bo dla wielu był paskudny lub niemiły.Wczoraj mieliśmy w przelocie na chwilkę rodziny ciut i było naprawdę .... magicznie;))))) WAM życzę również wszystkiego dobrego.Niech się darzy,czas w końcu odpocząć i bezpiecznie spojrzeć na jutro ;)

      Usuń
  2. Ognista zatem z Młodej dziewucha...:)) Strach się bać po prostu... Do miejsca nowego pewni mi się przyjdzie dłużej przyzwyczajać, alem rad, że się przeprowadzka powiodła. Zdrowych i Spokojnych Świąt przede wszytkiem, a jako się pofortunni i pomyślności co więcej, a i bez trosk choć dni parę, to i tego życzyć bym pragnął...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,piękne zdjęcia mam z tego machania;))))). ja też mam problemy by ogarnąć to nowe ale tu ławiej niż na wp,gdzie nawet na początku zalogować się nie potrafiłam;(.

      WAM również wszystkiego dobrego,niech ścieżki życia się poprostują,koło fortuny stanie w najwyższym miejscu i takie spokojne ,dostatnie życie nastanie byśmy się mogli spotykać w jak najlepszych nastrojach;)

      Usuń
  3. ♥ ♥ ♥ Tuv, dla Ciebie, X-mena i dla Twoich bliskich zdrowych i spokojnych Świąt. ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Was, trochę świętego spokoju na te Święta, a w Nowym Roku niech będzie tylko lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))niech,niech.Może ósemka będzie łaskwasza ?

      Usuń